Auto-Moto

Θρίαμβος της Toyota στο Ράλι Ντακάρ με 1-2 στον τερματισμό

Με μεγάλη θριαμβεύτρια την Toyota ολοκληρώθηκε η 47η έκδοση του Ράλι Ντακάρ και η 6η στη Σαουδική Αραβία.

Τη γραμμή του τερματισμού πέρασαν 175 οχήματα, εκ των οποίων 77 μοτοσυκλέτες (συμπεριλαμβανομένων 67 Rally 2), 40 αυτοκίνητα Ultimate, 1 Stock car, 21 Challenger, 23 SSV και 13 φορτηγά, αφού κάλυψαν ολόκληρα τα 7.453 χλμ. (FIM – μοτοσυκλέτες) ή 7.828 χλμ. (FIA – αυτοκίνητα) της διαδρομής. Τερμάτισαν επίσης 52 οχήματα που χρησιμοποιούσαν τα τζόκερ τους, δηλαδή ξαναμπήκαν στον αγώνα με ποινές, ενώ 108 αναγκάστηκαν σε πρόωρες αποχωρήσεις από το ράλι (δηλαδή 32,24%).

Το δε Dakar Classic ολοκληρώθηκε με 80 οχήματα, από τα 95 που ξεκίνησαν.

Μεγάλος νικητής – έκπληξη ήταν ο Αλ-Ραζί με Toyota. Ο Σαουδάραβας οδηγός κατάφερε να κερδίσει το Ντακάρ στην 11η προσπάθειά του.

Με τις νεοφερμένες ομάδες Ford και Dacia να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στα ράλι cross-country και την περσινή νικήτρια Audi να έχει αποσυρθεί από τον θεσμό, η 47η έκδοση του Ντακάρ ήταν ουσιαστικά μια υπόθεση αποκλειστικά Toyota.

Κι ενώ ο Ιάπωνας κατασκευαστής παρουσίασε πέντε εργοστασιακά αυτοκίνητα, ήταν ο Αλ-Ραζί με ιδιωτικό Toyota που πήρε τη νίκη, μετά από δύο εβδομάδες ράλι στη χώρα καταγωγής του.

Για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, ο Νοτιοαφρικανός Λατεγκάν είχε το προβάδισμα, αλλά ένα λάθος πλοήγησης στις τελευταίες ειδικές διαδρομές, έδωσε την ευκαιρία στον Αλ-Ραζί να κερδίσει.

Τρίτος τερμάτισε ο Ματίας Ακστρομ με Ford, στο ντεμπούτο της «μπλε οβάλ» μάρκας στο Ντακάρ, ενώ ο Νάσερ Αλ-Ατίγια που έχει κερδίσει το Ντακάρ 5 φορές, έμεινε 4ος με Dacia.

Ο περσινός νικητής του αγώνα, ο Κάρλος Σάινθ, εγκατέλειψε με σπασμένο roll cage στο Ford, ενώ και ο Σεμπαστιάν Λεμπ εγκατέλειψε με κατεστραμμένο το Dacia.

Στις μοτοσυκλέτες επικράτησε ο Αυστραλός Σάντερς με ΚΤΜ, δεύτερος ήταν ο Ισπανός Σκαρέινα με Honda και με ίδια μοτοσυκλέτα τρίτος ήταν ο Γάλλος φαν Μπεβερέν.

Πηγή: www.newsit.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Suzuki: Το καλοκαίρι έρχεται το ηλεκτρικό e VITARA

admin

Alfa Romeo: Με 136 ίππους, υβριδική και τετρακίνητη η Junior Q4

admin

Farizon: Στην Ελλάδα τα νέα ηλεκτρικά επαγγελματικά του ομίλου Geely

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies