Αθλητικά Νέα

Ο Παναθηναϊκός είναι η δημοφιλέστερη ομάδα της Euroleague στα social media

Ο Παναθηναϊκός προέρχεται από μια άκρως επιτυχημένη χρονιά, με κατάκτηση της Euroleague και της Greek Basketball League και προσπαθεί να πετύχει το ίδιο και τη φετινή σεζόν. Παράλληλα, το ανανεωμένο ΟΑΚΑ -με το εκπληκτικό glass floor του- έχει προσελκύσει το βλέμμα κάθε μπασκετόφιλου, ανά την Ευρώπη και όχι μόνο.

Όλα αυτά, αλλά και η αγωνιστική εικόνα που παρουσιάζει ο Παναθηναϊκός, έχουν δώσει στο “τριφύλλι” μια σημαντική πρωτιά. Η Euroleague παρουσίασε στις ομάδες ένα διάγραμμα με τα συνολικά views που έχουν σε όλες τις πλατφόρμες στα social media και οι πρωταθλητές Ευρώπης κατέκτησαν τη συγκεκριμένη πρωτιά με… άνεση.

Τα posts της ΚΑΕ Παναθηναϊκός -αλλά και της Euroleague, που αφορούσαν το “τριφύλλι”- έφτασαν τις 71,8 εκατομμύρια προβολές την τρέχουσα σεζόν, με τη 2η ομάδα να βρίσκεται σε απόσταση 14,3 (!) εκατομμυρίων προβολών.

Μάλιστα, ο Παναθηναϊκός ανέφερε για αυτή την πρωτιά:

“Αυτή είναι η δύναμή σας! 71,8 εκατομμύρια προβολές.

Όλη η δράση της Stoiximan GBL είναι στη Stoiximan…με Super ενισχυμένες και αμέτρητα ειδικά….

Ο Παναθηναϊκός ηγείται των τηλεθεάσεων σε όλες τις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσα στη σεζόν, με 14,3 εκατομμύρια προβολές παραπάνω από την ομάδα που είναι στη 2η θέση!

Οι αριθμοί δεν λένε ψέματα…

Σας ευχαριστούμε, οικογένεια του Παναθηναϊκού”.


Πηγή: www.newsit.gr

Σχετικές αναρτήσεις

«Ο Ορμπελίν Πινέδα της ΑΕΚ εξετάζεται από ομάδες της Ισπανίας» γράφουν στο Μεξικό

admin

Ο Τζέριαν Γκραντ έστειλε μήνυμα στα ελληνικά: Στο Άμπου Ντάμπι θα ‘ρθω

admin

Νικς – Σέλτικς 119-81: Στους τελικούς της Ανατολής μετά από 25 χρόνια η ομάδα της Νέας Υόρκης

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies